Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10202
Назва: ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ПІД ЧАС ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ
Автори: Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна
Рожі, Інна Георгіївна
Ключові слова: самостійна робота
пізнавальна самостійна діяльність
туристсько-краєзнавча робота
майбутній учитель географії
студент-географ
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Рожі І. Г. Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів географії під час туристсько-краєзнавчої роботи / О. В. Браславська, І. Г. Рожі / Науковий журнал «Молодий вчений». Херсон. – №4.2 (56.2)., квітень 2018 р. – 2018. – С. 102–106.
Серія/номер: УДК 379.85+5(07)
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів географії під час туристсько-краєзнавчої роботи. Описано роботи вчених, які працюють над цією проблематикою. Особливу увагу приділено професійній підготовці майбутніх учителів географії, їх готовність до пізнавальної самостійності в процесі туристсько-краєзнавчої роботи. Охарактеризовано організацію самостійної роботи, яка є однією з важливих і ефективних засобів активізації пізнавальної самостійної діяльності. Встановлено, що пізнавальна самостійність студентів-географів формується не внаслідок дії якогось одного ефективного засобу, а є закономірним результатом досконалої системи освітнього процесу в закладах вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10202
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
txt.pdf315,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.