Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10217
Назва: Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Чирва, Галина Миколаївна
Ключові слова: Підготовка
Готовність майбутнього вчителя
Інклюзивна освіта
психолого-педагогічна діагностика
мотиваційно-ціннісний вимір стану готовності
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Demchenko Iryna, Chyrva Nanna, Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education / Iryna Demchenko, Nanna Chyrva // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. гол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018 – Вип. 17. – С. 163–174.
Серія/номер: UDC;378:67.3.011.3-051]:376-056
Короткий огляд (реферат): У статті представлено мотиваційно-цінніснісні детермінанти готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти, на цій основі розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику для диференціації її стану в студентів-випускників педагогічних спеціальностей університетів освітнього ступеня "бакалавр".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10217
ISSN: 2307-4914
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.