Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorЧирва, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T15:56:35Z-
dc.date.available2018-12-05T15:56:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationDemchenko Iryna, Chyrva Nanna, Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education / Iryna Demchenko, Nanna Chyrva // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. гол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018 – Вип. 17. – С. 163–174.uk
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10217-
dc.description.abstractУ статті представлено мотиваційно-цінніснісні детермінанти готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти, на цій основі розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику для диференціації її стану в студентів-випускників педагогічних спеціальностей університетів освітнього ступеня "бакалавр".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk
dc.relation.ispartofseriesUDC;378:67.3.011.3-051]:376-056-
dc.subjectПідготовкаuk
dc.subjectГотовність майбутнього вчителяuk
dc.subjectІнклюзивна освітаuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна діагностикаuk
dc.subjectмотиваційно-ціннісний вимір стану готовностіuk
dc.titleMotivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.