Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10217
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Чирва, Галина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T15:56:35Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T15:56:35Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Demchenko Iryna, Chyrva Nanna, Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education / Iryna Demchenko, Nanna Chyrva // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. гол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018 – Вип. 17. – С. 163–174. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-4914 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10217 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено мотиваційно-цінніснісні детермінанти готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти, на цій основі розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику для диференціації її стану в студентів-випускників педагогічних спеціальностей університетів освітнього ступеня "бакалавр". | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ВПЦ «Візаві» | uk |
dc.relation.ispartofseries | UDC;378:67.3.011.3-051]:376-056 | - |
dc.subject | Підготовка | uk |
dc.subject | Готовність майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | Інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна діагностика | uk |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний вимір стану готовності | uk |
dc.title | Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education.pdf | 571,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.