Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10217
Назва: | Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна Чирва, Галина Миколаївна |
Ключові слова: | Підготовка Готовність майбутнього вчителя Інклюзивна освіта психолого-педагогічна діагностика мотиваційно-ціннісний вимір стану готовності |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Demchenko Iryna, Chyrva Nanna, Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education / Iryna Demchenko, Nanna Chyrva // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. гол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018 – Вип. 17. – С. 163–174. |
Серія/номер: | UDC;378:67.3.011.3-051]:376-056 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено мотиваційно-цінніснісні детермінанти готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти, на цій основі розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику для диференціації її стану в студентів-випускників педагогічних спеціальностей університетів освітнього ступеня "бакалавр". |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10217 |
ISSN: | 2307-4914 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Motivational and value-based determinants of the future pedagogues’ Willingness condition to work in terms of inclusive education.pdf | 571,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.