Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T16:23:10Z-
dc.date.available2018-12-05T16:23:10Z-
dc.date.issued2018-12-05-
dc.identifier.citationКучеренко І. А. Інтеграція у вивченні української мови та літератури в новій українській школі Наукові записки науково-дослідної лабораторії «Проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі» : Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми літературної освіти (пам’яті О. Р. Мазуркевича та П. К. Волинського». Н. П. Сивачук (гол. ред.). Умань : АЛМІ, 2018. – С. 40–46.-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10219-
dc.description.abstractСхарактеризовано інтегровані уроки як один із видів нетрадиційних уроків; розкриваються особливості структури і технології проведення інтегрованих уроків; визначається важливість їх використання у практиці навчання рідної мови і літературиuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнетрадиційний урокuk
dc.subjectміжпредметна інтеграція-
dc.subjectміжпредметні зв’язки-
dc.subjectінтегрований урок-
dc.subjectінтеграція-
dc.titleІнтеграція у вивченні української мови та літератури в Новій українській школіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.