Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордаш, Андрій Миколайович-
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2018-12-09T07:37:38Z-
dc.date.available2018-12-09T07:37:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10326-
dc.description3. Гордаш А. М., Пічкур М. О. Специфіка художньої майстерності вчителя образотворчого мистецтва і професійного митця. Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: мат-ли Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 19-20 квітня 2018 р.). Умань : Вид-во «АЛМІ», 2018. С. 39–43.uk
dc.description.abstractХудожню майстерність можна розглядати у вузькому і широкому контекстах. Якщо мова йде про художника-професіонала, то залежно від обраного ним виду образотворчого мистецтва, якому він присвячує свій творчий життєвий шлях, розрізняють категорії графічної, живописної, скульптурної, проектної та композиційної майстерності. Із тієї позиції, що вчитель образотворчого мистецтва має володіти основами вказаних різновидів ремесла, то і межі його художньої майстерності значно ширші. Адже він має демонструвати дітям віртуозне володіння педагогічним малюнком, різними графічними, живописними, формотворними й оздоблювальними техніками, репрезентувати свою художню продукцію, передусім, як зразка для наслідування вихованцями та, зрештою, як її споживацьку якість для широкого загалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectхудожняuk
dc.subjectмайстерність-
dc.subjectучитель образотворчого мистецтва-
dc.titleСпецифіка художньої майстерності вчителя образотворчого мистецтва і професійного митцяuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GORDACH_PICHKUR_tesy.pdf402,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.