Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордаш, Андрій Миколайович-
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2018-12-09T08:29:01Z-
dc.date.available2018-12-09T08:29:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issnУДК 378: 7.012 – 051-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10329-
dc.descriptionГордаш А. М., Пічкур М. О. Базис художньої майстерності й освітні орієнтири його формування у майбутнього художника-педагога. Научен вектор на Балканите. 2017. № 1. С. 5–8.uk
dc.description.abstractНаукова новизна матеріалів статті полягає в тому, що вперше: уточнено сутність категорії «художня майстерність» як важливої професійної якості особистості митця, що позначається розвиненим естетичним сприйняттям об’єктів і явищ довкілля та художньої культури, художньо-естетичним смаком, сформованим умінням мислити образами, глибоким розумінням специфіки мови мистецтва, віртуозним володінням його засобами і технічними прийомами та здатністю за їх допомогою досягати високої художності й оригінальності продукованого твору; визначено специфіку художньої майстерності художника-педагога, що має творчо-діяльнісне підґрунтя і полягає в розвиненості його візуального досвіду, володінні образотворчою грамотністю і бездоганною технікою різних видів просторових мистецтв та стійкою мотивацією і силою волі до цілеспрямованого й активного продукування педагогічно значущих та об’єктивно ціннісних творів; доведено, що майбутній художник-педагог неодмінно має оволодіти графічним, живописним і композиційним базисом художньої майстерності, на формування якого необхідно чітко зорієнтувати мистецько-освітній процес у векторах міждисциплінарної інтеграції, реалізації проблемного, евристичного і навчально-творчого підходів та психодидактичного сприяння творчому розвитку студентів на засадах співпраці й самостійності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмайбутній художник-педагогuk
dc.subjectхудожня майстерність-
dc.subjectбазис-
dc.subjectосвітні орієнтири-
dc.subjectмистецько-освітній процес-
dc.titleБазис художньої майстерності й освітні орієнтири його формування у майбутнього художника-педагогаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НВБ 2017-1-1- тип.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.