Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10329
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордаш, Андрій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-09T08:29:01Z | - |
dc.date.available | 2018-12-09T08:29:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.issn | УДК 378: 7.012 – 051 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10329 | - |
dc.description | Гордаш А. М., Пічкур М. О. Базис художньої майстерності й освітні орієнтири його формування у майбутнього художника-педагога. Научен вектор на Балканите. 2017. № 1. С. 5–8. | uk |
dc.description.abstract | Наукова новизна матеріалів статті полягає в тому, що вперше: уточнено сутність категорії «художня майстерність» як важливої професійної якості особистості митця, що позначається розвиненим естетичним сприйняттям об’єктів і явищ довкілля та художньої культури, художньо-естетичним смаком, сформованим умінням мислити образами, глибоким розумінням специфіки мови мистецтва, віртуозним володінням його засобами і технічними прийомами та здатністю за їх допомогою досягати високої художності й оригінальності продукованого твору; визначено специфіку художньої майстерності художника-педагога, що має творчо-діяльнісне підґрунтя і полягає в розвиненості його візуального досвіду, володінні образотворчою грамотністю і бездоганною технікою різних видів просторових мистецтв та стійкою мотивацією і силою волі до цілеспрямованого й активного продукування педагогічно значущих та об’єктивно ціннісних творів; доведено, що майбутній художник-педагог неодмінно має оволодіти графічним, живописним і композиційним базисом художньої майстерності, на формування якого необхідно чітко зорієнтувати мистецько-освітній процес у векторах міждисциплінарної інтеграції, реалізації проблемного, евристичного і навчально-творчого підходів та психодидактичного сприяння творчому розвитку студентів на засадах співпраці й самостійності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | майбутній художник-педагог | uk |
dc.subject | художня майстерність | - |
dc.subject | базис | - |
dc.subject | освітні орієнтири | - |
dc.subject | мистецько-освітній процес | - |
dc.title | Базис художньої майстерності й освітні орієнтири його формування у майбутнього художника-педагога | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НВБ 2017-1-1- тип.pdf | 1,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.