Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10334
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гервас, Ольга Геннадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T07:42:11Z | - |
dc.date.available | 2018-12-10T07:42:11Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Гервас О. Г. Пропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчання: автореф. дис. ... канд. педаг. наук : 13.00.02 / Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Київ, 2006. 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10334 | - |
dc.description.abstract | АНОТАЦІЯ Гервас О.Г. ПРОПЕДЕВТИКА ДИЗАЙН-ОСВІТИ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ, 2006. Дисертаційне дослідження присвячене науковому обґрунтуванню змісту та розробці методики пропедевтичної підготовки учнів 5-9 класів з основ дизайну загальноосвітніх шкіл у процесі трудового навчання. У дослідженні пропедевтика дизайн-освіти розглядається як навчальний курс варіативної частини програми з трудового навчання “Основи дизайну”. У роботі охарактеризовано вітчизняний і зарубіжний досвід дизайн-освіти та основні напрями формування пропедевтичних курсів з основ дизайну. У дисертації доведено, що формування теоретичних знань та практичних умінь у галузі дизайну повинно здійснюватися за умови широкого використання засобів активізації навчально-трудової діяльності, а саме: методично обґрунтованих, з урахуванням вікових особливостей учнів, практичних, проектних і проектно-графічних завдань; використання наочності; технічних засобів навчання та контролю якості виконання практичних робіт, комплексного застосування різних форм і методів навчання. Усі положення теоретично обґрунтовані та експериментально перевірені, а їх результати підтвердили достатність та ефективність запропонованої методики викладання пропедевтичного курсу “Основи дизайну” в процесі трудового навчання Ключові слова: основи дизайну, пропедевтика дизайн-освіти, засоби активізації навчально-трудової діяльності, трудове навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | м.Київ, ВЕТА-КОПІСЕРВІС | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;372.833:372.870.12 | - |
dc.subject | Дизайн, освіта, пропедевтика, учні, трудове навчання | uk |
dc.title | Пропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчання | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АVTOREF_GERVAS.doc | 229,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.