Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГервас, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2018-12-10T07:42:11Z-
dc.date.available2018-12-10T07:42:11Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГервас О. Г. Пропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчання: автореф. дис. ... канд. педаг. наук : 13.00.02 / Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Київ, 2006. 20 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10334-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Гервас О.Г. ПРОПЕДЕВТИКА ДИЗАЙН-ОСВІТИ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ, 2006. Дисертаційне дослідження присвячене науковому обґрунтуванню змісту та розробці методики пропедевтичної підготовки учнів 5-9 класів з основ дизайну загальноосвітніх шкіл у процесі трудового навчання. У дослідженні пропедевтика дизайн-освіти розглядається як навчальний курс варіативної частини програми з трудового навчання “Основи дизайну”. У роботі охарактеризовано вітчизняний і зарубіжний досвід дизайн-освіти та основні напрями формування пропедевтичних курсів з основ дизайну. У дисертації доведено, що формування теоретичних знань та практичних умінь у галузі дизайну повинно здійснюватися за умови широкого використання засобів активізації навчально-трудової діяльності, а саме: методично обґрунтованих, з урахуванням вікових особливостей учнів, практичних, проектних і проектно-графічних завдань; використання наочності; технічних засобів навчання та контролю якості виконання практичних робіт, комплексного застосування різних форм і методів навчання. Усі положення теоретично обґрунтовані та експериментально перевірені, а їх результати підтвердили достатність та ефективність запропонованої методики викладання пропедевтичного курсу “Основи дизайну” в процесі трудового навчання Ключові слова: основи дизайну, пропедевтика дизайн-освіти, засоби активізації навчально-трудової діяльності, трудове навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherм.Київ, ВЕТА-КОПІСЕРВІСuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.833:372.870.12-
dc.subjectДизайн, освіта, пропедевтика, учні, трудове навчанняuk
dc.titleПропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчанняuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АVTOREF_GERVAS.doc229,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.