Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-12-13T20:08:01Z-
dc.date.available2018-12-13T20:08:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. Наукові дослідження як складова професійної підготовки майбутнього вчителя / О. В. Лоюк // Наука та інноватика: вітчизняний і світовий досвід : матеріали ІV Міжнародного круглого столу, (м. Черкаси, 16 травня 2018 р.). – Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2018 .– С. 56–58.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10346-
dc.description.abstractУ статті доведено, що інноваційна складова професійної готовності учителя має важливе значення, оскільки зумовлює стійку здатність самостійно розв’язувати педагогічні задачі, творчо втілювати професійні знання та вміння.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчання наукових дослідженьuk
dc.subjectзастосування інновацій у практичній діяльностіuk
dc.titleНаукові дослідження як складова професійної підготовки майбутнього вчителяuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
naukovi doslidzhenia.pdf77,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.