Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorЛюльченко, Вячеслав Григорович-
dc.date.accessioned2019-01-18T00:43:34Z-
dc.date.available2019-01-18T00:43:34Z-
dc.date.issued2018-10-12-
dc.identifier.citationКочубей Т.Д. Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності // Scientific Journal Virtus. 2018. № 27. С. 71-76uk
dc.identifier.issn2410-4388-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10391-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності. Встановлено, що процес підготовки майбутнього інженера-педагога харчового профілю буде ефективнішій із впровадженням компетентнісного підходу, специфіка якого буде будуватися на оволодінні сучасних знань з гуманітарних, соціально-економічних, природничо-наукових і професійно-практичних дисциплін та уміти швидко мислити й діяти в системі ринкової економіки.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:377.011.3-051]:664-
dc.subjectінженер-педагог, харчовий профіль, компетентністній підхідuk
dc.titleТеоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кочубей Т.Д._Люльченко В.Г..pdf186,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.