Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2019-02-05T08:06:34Z-
dc.date.available2019-02-05T08:06:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10396-
dc.description.abstractУ статті розкриваються психологічні та педагогічні проблеми з якими стикаються вчителі початкової школи в процесі навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів, причини їх виникнення та шляхи усунення цих причин.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.3.091.33-
dc.subjectучительuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk
dc.subjectсамоствердженняuk
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.titleІнтерактивне освітнє середовище як чинник самотвердження особистісного молодшого школяраuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Богуслав1Ст19.pdf273,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.