Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10398
Назва: | До проблеми формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва |
Автори: | Семенова, Олена Віталіївна |
Ключові слова: | художньо-творча компетентність майбутній вчитель образотворчого мистецтва наукові підходи |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ПП Жовтий |
Бібліографічний опис: | Проаналізовано теоретичні засади художньо-творчої компетентності. Розглянуто думки різних науковців щодо художньо-творчої компетентності. Та визначено наукові підходи які доцільно використовувати в процесі формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. |
Короткий огляд (реферат): | В тезах доповідей проаналізовано думки вітчизняних та зарубіжних науковців щодо проблеми формування художньо-творчої компетентності. Розглянуто наукові підходи які доцільно використовувати в процесі формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. До них відносяться: компетентнісний, аксіологічний, еврістичний,особистісно-орієтований, контекстний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10398 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Do problemi_formuvana_chudoshno-tvorchoi_kompetentnosti.pdf | 369,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.