Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2019-02-11T14:04:00Z-
dc.date.available2019-02-11T14:04:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСеменова О. В. Педагогічне моделювання: функції та складові / О. В. Семенова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : ФОП Ткачук О. В., 2015. – Вип. 3. – С. 299-304.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10400-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано та визначено поняття «педагогічне моделювання». Розглянуто та представлено різні види моделей та педагогічних моделей зокрема. З’ясовано вимоги, які висуваються при моделюванні педагогічної системи, а також визначено етапи процесу моделювання. Встановлено, що педагогічне моделювання розглядається як цілісна система, яка має складові частини – компоненти, елементи, підсистеми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБердянськ : ФОП Ткачук О. В.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК.37.011;-
dc.subjectмодельuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk
dc.subjectвиди моделейuk
dc.subjectоб’єкти педагогічного моделюванняuk
dc.titleПедагогічне моделювання: функції та складовіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogichne_modelyvanna_funkchii_ta_skladovi.pdf303,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.