Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10401
Назва: | Теоретичне обґрунтування структури критеріїв та показників художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва |
Автори: | Семенова, Олена Віталіївна |
Ключові слова: | художньо-творча компетентність вчитель образотворчого мистецтва структура компетентності критері] діяльнісний мотиваційний когнітивний |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія» |
Бібліографічний опис: | Семенова О. В. Теоретичне обґрунтування структури критеріїв та показників художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць: випуск 1-2 (5-6) / гол. ред. Ніколаї Г. Ю. – Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2015. – С. 39-50. |
Серія/номер: | Удк. 371.134:74(07); |
Короткий огляд (реферат): | В статті, на основі проведеного аналізу літературних джерел, розглянуто теоретичні аспекти формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Зокрема розглянуто її структурні складові, критерії та показники. Проаналізовано категоріально-понятійний апарат, та з’ясовано сутність понять: «структура», «критерії» та «показники». Розроблено та запропоновано критерії та показники художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, які представлені : мотиваційно-ціннісним, світоглядно-когнітивним та діяльнісно-рефлексивним складовими. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10401 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teoretichne_obgyntyvanna_stryktyri_kriteriiv.pdf | 637,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.