Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorХаллієв, Какагелді-
dc.contributor.authorЕсенов, Хамірад-
dc.date.accessioned2019-02-13T07:42:22Z-
dc.date.available2019-02-13T07:42:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБербец Т. Спостереження як ефективний метод педагогічного дослідження / Т. Бербец, К. Халлієв, Х. Есенов // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип.2, Ч. І. –С. 20-26.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10413-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та уточнено значення методу педагогічного спостереження у процесі педагогічного дослідження. Охарактеризовано переваги та типові недоліки у застосуванні спостереження в дослідженнях освітнього процесу. Розкрито основні принципи його проведення. Також проаналізовано особливості застосування спостереження в науково-дослідній роботі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.subjectметодuk
dc.subjectметод наукового дослідженняuk
dc.subjectпедагогічне дослідженняuk
dc.subjectпедагогічне спостереженняuk
dc.titleСпостереження як ефективний метод педагогічного дослідженняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SPOSTEREZhENNYa YaK EFEKTYVNYY.pdf403,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.