Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10413
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бербец, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Халлієв, Какагелді | - |
dc.contributor.author | Есенов, Хамірад | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-13T07:42:22Z | - |
dc.date.available | 2019-02-13T07:42:22Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Бербец Т. Спостереження як ефективний метод педагогічного дослідження / Т. Бербец, К. Халлієв, Х. Есенов // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип.2, Ч. І. –С. 20-26. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10413 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано та уточнено значення методу педагогічного спостереження у процесі педагогічного дослідження. Охарактеризовано переваги та типові недоліки у застосуванні спостереження в дослідженнях освітнього процесу. Розкрито основні принципи його проведення. Також проаналізовано особливості застосування спостереження в науково-дослідній роботі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk |
dc.subject | метод | uk |
dc.subject | метод наукового дослідження | uk |
dc.subject | педагогічне дослідження | uk |
dc.subject | педагогічне спостереження | uk |
dc.title | Спостереження як ефективний метод педагогічного дослідження | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SPOSTEREZhENNYa YaK EFEKTYVNYY.pdf | 403,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.