Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2019-02-19T06:15:55Z-
dc.date.available2019-02-19T06:15:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСеменова О. В. Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Молодь і ринок. – 2016. – № 8 (139). – С. 160-164.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10441-
dc.description.abstractУ статті розглянуто категоріально-поняттійний апарат педагогічних умов формування художньо творчої компетенції. З’ясовано, що для ефективного функціонування педагогічної моделі доцільно використовувати такі педагогічні умови: орієнтація на цінності художньої творчості, стимулювання художньо-творчої активності, збагачення художньо-творчого досвіду. Проведено теоретичний аналіз та визначено місце запропонованих педагогічних умов у практичній підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМолодь і ринокuk
dc.relation.ispartofseriesУДК.371.134:74/07;-
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectвчитель образотворчого мистецтваuk
dc.subjectцінності художньої творчостіuk
dc.titleПедагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedagogichni_ymovi.pdf441,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.