Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10442
Назва: Методика проведення позаурочного навчального заходу з інклюзивною групою дітей з галузі «Природознавство» та «Математика» засобами ІКТ
Автори: Бондаренко, Тетяна Володимирівна
Благодир, Людмила Андріївна
Гнатюк, Оксана Володимирівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
ІКТ
квест
Google Карти
Дата публікації: 2018
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка
Бібліографічний опис: Бондаренко Т.В., Благодир Л.А., Гнатюк О.В. Методика проведення позаурочного навчального заходу з інклюзивною групою дітей з галузі «Природознавство» та «Математика» засобами ІКТ /Т.В.Бондаренко, Л.А.Благодир, О.В.Гнатюк // Наукові записки / Ред. кол.: В.Ф.Черкасов, В.В.Радул, Н.С.Савченко та ін. - Випуск 173. Ч. 2. - Серія: Педагогічні науки. - Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2018. - С. 75-80.
Серія/номер: УДК;[[378.016 : 51/53] : 376]] : 004
Короткий огляд (реферат): У статті подано методику проведення позаурочного навчального заходу для інклюзивної групи дітей в галузі «Природознавства» та «Математика» засобами ІКТ. Розкриваються особливості інклюзивного навчання на засадах інтеграції при вивченні фізики, математики засобами ІКТ. Нами було зроблено аналіз останніх досліджень та публікацій, який свідчить про те, що останнім часом проблема залучення школярів із особливими освітніми потребами до ефективної навчально-виховної діяльності привертає увагу багатьох науковців, а методична реалізація цього питання все частіше зустрічається у науковій та педагогічній літературі. Представлена методика націлена на впровадження інноваційної роботи в інклюзивних групах закладів освіти відповідно до «Концепції Нової української школи» та закону «Про освіту». Пропонованізаходи дозволяють формувати в учнів освітньої установи не тільки предметну компетентність з фізики, математики засобами ІКТ, а й сприяють комунікації інклюзивної групи учнів. Розроблені завдання покликані ознайомлювати учасників з новітніми методиками, що будуть сприяти кращому засвоєнню учнями системи знань та здатність застосовувати їх у процесі пізнання і в практичній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10442
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inklyuziya_IKT.pdf604,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.