Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопиченко, Світлана Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-02-20T06:22:29Z-
dc.date.available2019-02-20T06:22:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПопиченко С.С. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери дітей старшого дошкільного віку/ С. С. Попиченко // Вісник науково дослідної лабораторії «Василь Сухомлинський і школа XXI століття»: 20 річчю від заснування науково дослідної лабораторії присвячується / за ред. В. Г. Кузя. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016 . – Вип. 10. – С.127-132.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10448-
dc.description.abstractУ статті розкриваються психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери дітей 5 – 7 років на прикладі ігрового, широкого пізнавального та навчально-пізнавального мотивів. Акцентується увага на на визначенні понять мотиву та ієрархії (підпорядкованості) мотивів. Відслідковується вплив основних видів діяльності (гри, пізнання, навчання) та відповідних їм мотивів на психічний розвиток дошкільника.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37 (09);-
dc.subjectмотиваційна сфераuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectграuk
dc.subjectпізнанняuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectігровий, широкий пізнавальний та навчально-пізнавальний мотивиuk
dc.titleПсихологічні особливості розвитку мотиваційної сфери дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psyhologichni_osoblyvosti.pdf271,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.