Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалдинюк, Олена Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-02-21T07:24:23Z-
dc.date.available2019-02-21T07:24:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБалдинюк О. Д. Підготовка майбутнього вчителя до формування комунікативного досвіду молодших школярів засобами мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Д. Балдинюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2011. - 21 c.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10453-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів до формування комунікативного досвіду молодших школярів засобами мистецтва. Розроблено навчально-методичне забезпечення реалізації педагогічних умов підготовки студентів до визначеного напряму професійної діяльності. Розкрито зміст і структуру культури художньо-педагогічного спілкування майбутнього вчителя як кінцевої мети його підготовки до мистецької комунікації: цілеспрямовуюча (культура педагогічного цілепокладання) і реалізуюча (культура суб’єкт-суб’єктної педагогічної взаємодії) підсистеми суб’єкта спілкування, поєднані на основі зворотного зв’язку (рефлексивна культура педагога) та компоненти (потребнісно-аксіологічний, інформаційно-когнітивний, операційно-поведінковий, емоційно-вольовий, оцінно-рефлексивний). Виділено критерії та показники, які окреслюють внутрішньосистемні зв’язки компонентів структури особистості вчителя як суб’єкта художньо-педагогічної комунікації.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомунікативний досвід молодших школярівuk
dc.subjectзасоби мистецтваuk
dc.subjectкультура художньо-педагогічного спілкуванняuk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя до формування комунікативного досвіду молодших школярів засобами мистецтваuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhotovka_maibutnoho_vchytelia_do_formuvannia_komunikatyvnoho_dosvidu_molodshykh_shkoliariv_zasobamy_mystetstva.pdf448,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.