Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузь, Володимир Григорович-
dc.date.accessioned2013-11-06T14:45:41Z-
dc.date.available2013-11-06T14:45:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055-
dc.description.abstractСучасна освітня концепція опирається на наступні новітні ідеї: 1) учитель – це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, котрий теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватись у процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розробка принципово нових технологій, в основі яких єдність освіти, науки та інноваційної діяльності.uk
dc.publisherК.: «Педагогічна преса»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371-
dc.subjectсуспільство знаньuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectвипускник школи ХХІ століттяuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.titleНова освітня парадигма – нові освітні технологіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nova_osvitnia_paradygma.pdf185,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.