Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузь, Володимир Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-06T14:45:41Z | - |
dc.date.available | 2013-11-06T14:45:41Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1055 | - |
dc.description.abstract | Сучасна освітня концепція опирається на наступні новітні ідеї: 1) учитель – це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, котрий теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватись у процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розробка принципово нових технологій, в основі яких єдність освіти, науки та інноваційної діяльності. | uk |
dc.publisher | К.: «Педагогічна преса» | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371 | - |
dc.subject | суспільство знань | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | випускник школи ХХІ століття | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk |
dc.title | Нова освітня парадигма – нові освітні технології | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
nova_osvitnia_paradygma.pdf | 185,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.