Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/109
Назва: Педагогічний потенціал мистецтва у процесі формування комунікативного досвіду дитини
Автори: Балдинюк, Олена Дмитрівна
Ключові слова: комунікативний досвід
художня комунікація
різновиди мистецтва
молодший шкільний вік
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Основна ідея статті полягає у тому, що в системі педагогічних заходів, спрямованих на формування комунікативного досвіду молодшого школяра, свою особливу «нішу» може і повинно зайняти мистецтво, осягнення якого дитиною має розглядатися як особливий вид спілкування – художня комунікація, що ґрунтується на соціально-комунікативній, суб’єкт-суб’єктній природі мистецтва, діалогізмі художньо-естетичного пізнання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/109
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichnyi_potentsial_mystetstva_u_protsesi_formuvannia_komunikatyvnoho_dosvidu_dytyny.docx34,84 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.