Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T13:09:36Z-
dc.date.available2013-11-09T13:09:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1211-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється методика та особливості впровадження у процесі фахової підготовки спецкурсу «Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики». Автор розглядає різноманітні форми організації спецкурсу, наводить приклади лекційних та семінарських занять, вправ, ділових ігор.uk
dc.publisherЧеркаський національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-322+378.14+378.126-
dc.subjectпедагогічна самоефективністьuk
dc.subjectаутогенні тренування-
dc.subjectділова гра-
dc.subjectемоційна усталеність-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ» У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
speckurs.pdf130,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.