Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1211
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кремешна, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-09T13:09:36Z | - |
dc.date.available | 2013-11-09T13:09:36Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1211 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється методика та особливості впровадження у процесі фахової підготовки спецкурсу «Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики». Автор розглядає різноманітні форми організації спецкурсу, наводить приклади лекційних та семінарських занять, вправ, ділових ігор. | uk |
dc.publisher | Черкаський національний університет | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.147-322+378.14+378.126 | - |
dc.subject | педагогічна самоефективність | uk |
dc.subject | аутогенні тренування | - |
dc.subject | ділова гра | - |
dc.subject | емоційна усталеність | - |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ» У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
speckurs.pdf | 130,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.