Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1213
Назва: ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ У СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Автори: Кремешна, Тетяна Іванівна
Ключові слова: професійна підготовка
педагогічна самоефективність
учитель загальноосвітньої школи
Дата публікації: 2007
Видавництво: НПУ імені М.П.Драгоманова
Серія/номер: УДК;378.147-322+378.14+378.126
Короткий огляд (реферат): Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності. У статті розглядається проблема формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. Автор досліджує сутність даного поняття, його роль у професійному становленні майбутніх педагогів, визначає фактори та механізми її формування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1213
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedagogichna_samoefektivnist.pdf96,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.