Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T14:02:03Z-
dc.date.available2013-11-09T14:02:03Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1219-
dc.description.abstractВ статье рассматривается значение формирования педагогической самоэффективности в контексте евроинтеграции, анализируется влияние профессиональной самоэффективности педагога на его саморегуляцию и указываются возможные варианты работы со студентами в направлении формирования педагогической самоэффективности будущего учителя музики европейского уровня.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-322+378.14+378.126-
dc.subjectпедагогічна самоефективність, професійна саморегуляція, учитель музикиuk
dc.titleПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ЯК УМОВА УСПІШНОГО ВИКЛАДАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Uspishne_vikladannja.pdf89,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.