Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1223
Назва: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИТВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Автори: Кремешна, Тетяна Іванівна
Ключові слова: самоефективність
педагогічна самоефективність
компетентність
рефлексивно-оцінне середовище
самооцінка
саморозвиток
емоційна усталеність
Дата публікації: 2008
Серія/номер: УДК;378.145
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008. У дисертації вперше досліджено проблему формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано сутність і структуру педагогічної самоефективності; визначено критерії: мотиваційно- оцінний; когнітивно-операційний; емоційно-регулятивний та рівні сформованості педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; розроблено й експериментально апробовано модель організації та методичне забезпечення педагогічних умов (актуалізація ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до оволодіння педагогічною самоефективністю; створення рефлексивно-оцінного середовища в навчально-виховному процесі педагогічного коледжу; організація самовдосконалення майбутніх учителів музики в контексті формування професійної самоефективності) формування професійної самоефективності майбутніх учителів музики, методику діагностики ефективності означеного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1223
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Disertacija.pdf888,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.