Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Владислав Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-11-09T15:25:36Z-
dc.date.available2013-11-09T15:25:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1225-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема розвитку рухової пам’яті майбутніх учителів музики та значення активізації усвідомленої професійної рефлексивної діяльності у цьому процесі. Автор досліджує специфіку, закономірності, принципи, методи та прийоми запровадження означеної діяльності у процесі інструментальної підготовки студентів.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:78(07)-
dc.subjectрухова пам’ять, , , метод ідеомоторного тренування, рефлексивна бесідаuk
dc.subjectрефлексивна діяльність-
dc.subjectінструментальна підготовка-
dc.titleАКТИВІЗАЦІЯ УСВІДОМЛЕНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Refleksivna_dijalnist.pdf131,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.