Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1225
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гусак, Владислав Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-09T15:25:36Z | - |
dc.date.available | 2013-11-09T15:25:36Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1225 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється проблема розвитку рухової пам’яті майбутніх учителів музики та значення активізації усвідомленої професійної рефлексивної діяльності у цьому процесі. Автор досліджує специфіку, закономірності, принципи, методи та прийоми запровадження означеної діяльності у процесі інструментальної підготовки студентів. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134:78(07) | - |
dc.subject | рухова пам’ять, , , метод ідеомоторного тренування, рефлексивна бесіда | uk |
dc.subject | рефлексивна діяльність | - |
dc.subject | інструментальна підготовка | - |
dc.title | АКТИВІЗАЦІЯ УСВІДОМЛЕНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Refleksivna_dijalnist.pdf | 131,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.