Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Владислав Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-11-09T15:49:31Z-
dc.date.available2013-11-09T15:49:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1228-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему розвитку рухової пам’яті майбутніх учителів музики та значення доцільного педагогічного керівництва руховою мнемічною активністю у цьому процесі. Автор досліджує специфіку, закономірності, стадії, принципи, методи та прийоми запровадження означеної мнемічної активності у процесі інструментальної підготовки студентів.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:78(07)-
dc.subjectрухова пам’ятьuk
dc.subjectмнемічна активність-
dc.subjectінструментальна підготовка-
dc.subjectпроцес автоматизації-
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА РУХОВОЮ МНЕМІЧНОЮ АКТИВНІСТЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
organizacija_ped._kerivnictva.pdf302,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.