Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1228
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гусак, Владислав Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-09T15:49:31Z | - |
dc.date.available | 2013-11-09T15:49:31Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1228 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему розвитку рухової пам’яті майбутніх учителів музики та значення доцільного педагогічного керівництва руховою мнемічною активністю у цьому процесі. Автор досліджує специфіку, закономірності, стадії, принципи, методи та прийоми запровадження означеної мнемічної активності у процесі інструментальної підготовки студентів. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134:78(07) | - |
dc.subject | рухова пам’ять | uk |
dc.subject | мнемічна активність | - |
dc.subject | інструментальна підготовка | - |
dc.subject | процес автоматизації | - |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА РУХОВОЮ МНЕМІЧНОЮ АКТИВНІСТЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
organizacija_ped._kerivnictva.pdf | 302,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.