Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Владислав Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-11-09T16:13:41Z-
dc.date.available2013-11-09T16:13:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1230-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему онтогенезу виконавської вправності в аспекті функціонального виявлення процесу автоматизації ігрових рухів і рухової пам’яті майбутніх учителів музики. Автор досліджує сутність, концепції, підходи, закономірності, методи і прийоми розвитку феномену «виконавська вправність» у процесі інструментальної підготовки студентів. Окреслюється проблематика якісного переходу від «робочого» до «авторського» темпів інтерпретації музичного матеріалу.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:78(07)-
dc.subjectвправністьuk
dc.subjectпроцес автоматизації ігрових рухів-
dc.subjectрухова пам’ять-
dc.subjectмислення-
dc.titleСПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКОЇ ВПРАВНОСТІ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vikonavska_vpravnist.pdf138,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.