Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Олена Станіславівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T21:24:52Z-
dc.date.available2013-11-09T21:24:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1236-
dc.description.abstractУ статті розглянуто філософські засади освіти дорослих як джерело подальшого формування і вивчення поняття освіти дорослих у ХХІ столітті. Висвітлено погляди філософів, відомих людей та політичних діячів щодо згаданого явища. Проаналізовано вплив андрагогіки на вивчення даної проблеми, виокремлено передумови її становлення.uk
dc.publisherВид-во НПУ імені М.П. Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseries577.1:543.382:6126.1;28.902.34-
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectдорослий учень-
dc.subjectандрагогіка-
dc.subjectпедагогіка-
dc.subjectбінарна опозиція-
dc.subjectпроблема-
dc.subjectконцепція-
dc.subjectфілософські погляди-
dc.titleФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комар О.С. стаття.pdf374,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.