Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1238
Назва: ТЬЮТОРСЬКИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ДОРОСЛИХ УЧНІВ В УМОВАХ ВІДКРИТОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Автори: Комар, Олена Станіславівна
Ключові слова: тьютор
тьютор-фасилітатор
тьюторство
досвід
освіта
принципи навчання дорослих
інтерактивні технології
Дата публікації: 2013
Видавництво: Сумський ДПУ імені А.С. Макаренка
Серія/номер: УДК 371.39;
Короткий огляд (реферат): Соціальний статус індивіда визначає його професійна компетентність, мобільність і досвід, що забезпечує своєчасну адаптацію до змін, а відповідно, конкурентоспроможність на ринку праці. У статті розглянуто поняття тьюторства і тьюторського супроводу дорослих учнів під час навчання, висвітлено особливі вимоги до забезпечення тьюторства дорослих учнів в умовах відкритого освітнього простору. Привернено увагу до вагомості якісної професійної освіти дорослих протягом життя, що призвело до необхідності фахівців-фасилітаторів, котрі повинні володіти не лише відповідними професійними знаннями, вміннями і навичками, здатними до впровадження у навчальний процес новітніх технологій навчання, а також, виконувати роль психолога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1238
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komar_stattikonf. (СУМИ) 2013.pdf346,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.