Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Олена Станіславівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T22:06:43Z-
dc.date.available2013-11-09T22:06:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1238-
dc.description.abstractСоціальний статус індивіда визначає його професійна компетентність, мобільність і досвід, що забезпечує своєчасну адаптацію до змін, а відповідно, конкурентоспроможність на ринку праці. У статті розглянуто поняття тьюторства і тьюторського супроводу дорослих учнів під час навчання, висвітлено особливі вимоги до забезпечення тьюторства дорослих учнів в умовах відкритого освітнього простору. Привернено увагу до вагомості якісної професійної освіти дорослих протягом життя, що призвело до необхідності фахівців-фасилітаторів, котрі повинні володіти не лише відповідними професійними знаннями, вміннями і навичками, здатними до впровадження у навчальний процес новітніх технологій навчання, а також, виконувати роль психолога.uk
dc.publisherСумський ДПУ імені А.С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.39;-
dc.subjectтьюторuk
dc.subjectтьютор-фасилітатор-
dc.subjectтьюторство-
dc.subjectдосвід-
dc.subjectосвіта-
dc.subjectпринципи навчання дорослих-
dc.subjectінтерактивні технології-
dc.titleТЬЮТОРСЬКИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ДОРОСЛИХ УЧНІВ В УМОВАХ ВІДКРИТОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komar_stattikonf. (СУМИ) 2013.pdf346,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.