Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1252
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Процько, Євгенія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-10T10:40:16Z | - |
dc.date.available | 2013-11-10T10:40:16Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1252 | - |
dc.description.abstract | В даній статті досліджено педагогічну підготовку вчителів у вищій школі Бельгії, оскільки докорінні зміни, які переживає сьогодні освіта в Україні, вимагають перегляду низки питань щодо ролі іншомовних дисциплін у вищезгаданих навчальних закладах. А також розглянуто систему головних дисциплін вищих навчальних закладів, де готують майбутніх вчителів, проаналізовано напрями підготовки вчителів англійської мови. | uk |
dc.publisher | Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 811 (493); | - |
dc.subject | напрями підготовки вчителів англійської мови | uk |
dc.title | Інституційне забезпечення та напрями професійної підготовки вчителів англійської мови у Бельгії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття.pdf | 292,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.