Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-10T11:14:46Z-
dc.date.available2013-11-10T11:14:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1261-
dc.descriptionСтаття надрукована в Наукових записках. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – № 1. – С. 200–204.uk
dc.description.abstractУ статті мова йде про особливості розвитку мовної освіти у Сполучених Штатах Америки у ХХ – на початку ХХІ століття. З’ясовано, яке місце займала іноземна мова як дисципліна у навчальному процесі в середній школі.uk
dc.publisherНаукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – № 1. – С. 200–204.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 81.24 (73);-
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectіноземна мова-
dc.subjectдвомовне навчання-
dc.subjectсередній навчальний заклад-
dc.titleПроблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у ХХ – на поч. ХХІ ст.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema_rozvynku_navchannya_mov_u_SHA.pdf216,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.