Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1287
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Станіслав Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-11T08:27:27Z | - |
dc.date.available | 2013-11-11T08:27:27Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1287 | - |
dc.description.abstract | В статті розкриваються функції вчителя в процесі навчання та виховання учнів з урахуванням специфіки їх індивідуального та вікового розвитку, які сприяють формуванню особистості школяра, його цивільної позиції, наукової, екологічної й економічної грамотності, творчості, професійному самовизначенню. Аналізуються психолого-педагогічні аспекти підготовки сучасного вчителя технологічної освіти та визначаються завдання, що ставляться сучасними загальноосвітніми закладами до нього. | uk |
dc.subject | технологічна освіта | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна підготовка | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти підготовки сучасного вчителя технологічної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykholoho-pedahohichni_aspekty.pdf | 316,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.