Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1315
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Веремюк, Людмила Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-11T16:06:17Z | - |
dc.date.available | 2013-11-11T16:06:17Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1315 | - |
dc.description.abstract | У статті автор розкриває основні ідеї педагогіки дії, основоположником якої є німецький педагог-реформатор В. А. Лай. Автор визначає історіографію педагогічної проблеми “школа дії”, яка представлена працями вітчизняних учених, періодичними вітчизняними виданнями кінця ХІХ – початку ХХ століття, дослідженнями педагогічної спадщини В.Лая П. Дудек (P. Dudek), Т. Кесерлінг (T. Kesserling), Е. Хайнекен (E. Heineken) та роботами сучасних науковців Німеччини (К. Гопф (Caroline Hopf), М. Депаеп (Mark Depaepe), У. Карле (Ursula Carle), Г. Флатх (Herbert Flath). | uk |
dc.publisher | м. Хмельницький: ХГПА | uk |
dc.subject | школа дії | uk |
dc.subject | реформаторська педагогіка | - |
dc.subject | експериментальна педагогіка | - |
dc.subject | фізіологічні і психологічні прцеси | - |
dc.title | Історіографічна основа дослідження "школи дії" В.А.Лая | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Веремюк Л.Л.ХГПА.pdf | 386,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.