Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеремюк, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T16:06:17Z-
dc.date.available2013-11-11T16:06:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1315-
dc.description.abstractУ статті автор розкриває основні ідеї педагогіки дії, основоположником якої є німецький педагог-реформатор В. А. Лай. Автор визначає історіографію педагогічної проблеми “школа дії”, яка представлена працями вітчизняних учених, періодичними вітчизняними виданнями кінця ХІХ – початку ХХ століття, дослідженнями педагогічної спадщини В.Лая П. Дудек (P. Dudek), Т. Кесерлінг (T. Kesserling), Е. Хайнекен (E. Heineken) та роботами сучасних науковців Німеччини (К. Гопф (Caroline Hopf), М. Депаеп (Mark Depaepe), У. Карле (Ursula Carle), Г. Флатх (Herbert Flath).uk
dc.publisherм. Хмельницький: ХГПАuk
dc.subjectшкола діїuk
dc.subjectреформаторська педагогіка-
dc.subjectекспериментальна педагогіка-
dc.subjectфізіологічні і психологічні прцеси-
dc.titleІсторіографічна основа дослідження "школи дії" В.А.Лаяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Веремюк Л.Л.ХГПА.pdf386,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.