Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1321
Назва: Особливості впровадження релігієзнавчого компонента в школах України та Франції:порівняльний аналіз.
Автори: Лаухіна, Інна Станіславівна
Ключові слова: релігієзнавча освіта
взаємодія світської та релігійної освіти
проблеми релігійної освіти у світській державі
Дата публікації: 2010
Видавництво: Психолого-пед. пробл.сіл.шк. :зб.наук. пр. Уман. депж. пед. ун-та ім. Павла Тичини/ {ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред) та ін.}
Бібліографічний опис: Умань : ПП Жовтий,2010.-Вип.34.-С. 233-241.
Серія/номер: УДК;37 (44)
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості впровадження релігієзнавчого компонента в загальноосвітніх школах України та Франції в контексті порівняльного аналізу, автор простежує стан розвитку сучасної релігійної освіти в Україні та Франції, її правові основи і окреслює можливі шляхи співпраці світської та релігійної освіти у державних навчальних закладах нашої країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1321
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.