Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T17:21:40Z-
dc.date.available2013-11-11T17:21:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationУмань : ПП Жовтий,2010.-Вип.34.-С. 233-241.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1321-
dc.description.abstractУ статті йдеться про особливості впровадження релігієзнавчого компонента в загальноосвітніх школах України та Франції в контексті порівняльного аналізу, автор простежує стан розвитку сучасної релігійної освіти в Україні та Франції, її правові основи і окреслює можливі шляхи співпраці світської та релігійної освіти у державних навчальних закладах нашої країни.uk
dc.publisherПсихолого-пед. пробл.сіл.шк. :зб.наук. пр. Уман. депж. пед. ун-та ім. Павла Тичини/ {ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред) та ін.}uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37 (44)-
dc.subjectрелігієзнавча освітаuk
dc.subjectвзаємодія світської та релігійної освіти-
dc.subjectпроблеми релігійної освіти у світській державі-
dc.titleОсобливості впровадження релігієзнавчого компонента в школах України та Франції:порівняльний аналіз.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.