Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T08:58:47Z-
dc.date.available2013-11-12T08:58:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоваль В. О. Проблеми дослідження формування професійної компетентності в психолого-педагогічній літературі / Валентина Олександрівна Коваль // Збірник наукових праць. Частина 3 / 2011. – С. 91–100.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1351-
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема формування професійної компетентності у психолого-педагогічній літературі. У наукових розвідках зазначено, що стриженем підготовки майбутнього вчителя-філолога є формування активної, творчої особистості, має глибокі знання з власного предмета, професійне теоретико-практичне мислення, професійний та соціальний досвід.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811.162.2(67);-
dc.subjectТворча особистість, професійний і соціальний досвід, професійні дослідницькі вміння і навички, мовленнєва та мовна компетентності, практичні уміння та навички.uk
dc.titleПроблеми дослідження формування професійної компетентності в психолого-педагогічній літературіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy_doslidzhennia_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_v_psykholoho_pedahohichnii_literaturi.pdf.pdf214,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.