Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1399
Назва: Особливості полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті Канади
Автори: Свиридюк, Ольга Володимирівна
Ключові слова: полікультурне виховання
багатонаціональне суспільство
багатомовна культура
міжкультурний діалог
Дата публікації: 2013
Серія/номер: УДК;371.035.4(71)(045)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто передумови виникнення полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті Канади; виділено три стадії еволюційного розвитку, які пройшла полікультурна освіта в школах Канади; подано загальну характеристику полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті Канади; виокремлено завдання сучасного полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті; схарактеризовано основні ознаки впровадження полікультурного виховання в школах Канади; підкреслено специфіку роботи вчителів в класах з різним етнічним походженням; розглянуто особливості запровадження полікультурного виховання в освіту Канади на базі провінції Онтаріо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1399
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
polikulturne_vyhovannya.pdf303,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.