Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвиридюк, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T17:38:49Z-
dc.date.available2013-11-12T17:38:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1399-
dc.description.abstractУ статті розглянуто передумови виникнення полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті Канади; виділено три стадії еволюційного розвитку, які пройшла полікультурна освіта в школах Канади; подано загальну характеристику полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті Канади; виокремлено завдання сучасного полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті; схарактеризовано основні ознаки впровадження полікультурного виховання в школах Канади; підкреслено специфіку роботи вчителів в класах з різним етнічним походженням; розглянуто особливості запровадження полікультурного виховання в освіту Канади на базі провінції Онтаріо.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.035.4(71)(045)-
dc.subjectполікультурне вихованняuk
dc.subjectбагатонаціональне суспільство-
dc.subjectбагатомовна культура-
dc.subjectміжкультурний діалог-
dc.titleОсобливості полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті Канадиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
polikulturne_vyhovannya.pdf303,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.