Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1417
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-13T08:16:26Z | - |
dc.date.available | 2013-11-13T08:16:26Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Коваль В.О. Теоретичні аспекти формування лінгвістичного мислення майбутнього вчителя-словесника / В.О. Коваль // Філологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини: зб. наук. пр. / гол. ред. Л.М. Полюга. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2012. – Вип. 2. – С. 231–236. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1417 | - |
dc.description.abstract | У статті автор розглядає основні теретичні аспекти формування лінгвістичного мислення - необхідної складової професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. | uk |
dc.publisher | Філологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 811.161.2(07); | - |
dc.subject | Аналіз | uk |
dc.subject | лінгвістична компетентність | uk |
dc.subject | лінгвістичне мислення | uk |
dc.subject | абстрагування | uk |
dc.subject | узагальнення | uk |
dc.subject | синтез | uk |
dc.title | Теоретичні аспекти формування лінгвістичного мислення майбутнього вчителя-словесника | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teor_aspekty_form_linhv.mysl..pdf | 159,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.