Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-13T08:16:26Z-
dc.date.available2013-11-13T08:16:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКоваль В.О. Теоретичні аспекти формування лінгвістичного мислення майбутнього вчителя-словесника / В.О. Коваль // Філологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини: зб. наук. пр. / гол. ред. Л.М. Полюга. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2012. – Вип. 2. – С. 231–236.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1417-
dc.description.abstractУ статті автор розглядає основні теретичні аспекти формування лінгвістичного мислення - необхідної складової професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога.uk
dc.publisherФілологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2(07);-
dc.subjectАналізuk
dc.subjectлінгвістична компетентністьuk
dc.subjectлінгвістичне мисленняuk
dc.subjectабстрагуванняuk
dc.subjectузагальненняuk
dc.subjectсинтезuk
dc.titleТеоретичні аспекти формування лінгвістичного мислення майбутнього вчителя-словесникаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teor_aspekty_form_linhv.mysl..pdf159,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.