Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-13T09:52:27Z-
dc.date.available2013-11-13T09:52:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоваль В. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Валентина Олександрівна Коваль // Вісник Черкаського університету. – 2013. – ("Педагогічні науки"). – С. 33–36.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1423-
dc.description.abstractУ статті означено та проаналізовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. У ході дослідження виокремлено наступні педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога: організацію у вищих навчальних закладах компетентнісно спрямованого навчання; виробленння у студентів лінгводидактичних стратегем і мовленнєво-поведінкової стратегії майбутньої професійної діяльності; створення позитивної мотивації у студентів до формування особистісних та професійних якостей.uk
dc.publisherВісник Черкаського університетуuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811.162.2(07);-
dc.subjectПедагогічні умовиuk
dc.subjectлінгводидактичні стратегемиuk
dc.subjectкомпетентнісно спрямоване навчанняuk
dc.subjectорганізаційно-методична системаuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.titleПедагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філологаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ped_umovy_form_prof_komp_maib_vch_fil.pdf224,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.