Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1439
Назва: Організація навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи навчання
Автори: Побережник, Ольга Валентинівна
Ключові слова: кредитно трансферна система
лексика загального індоєвропейського походження
латинські запозичення
лексична компетентність студентів
Дата публікації: 2007
Видавництво: збірник: Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.
Бібліографічний опис: Умань: АЛМІ, 2007 р. C. 280-281
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про науковий підхід щодо вирішення проблеми оцінювання в умовах кредитно-трансферної системи навчання що, на нашу думку, забезпечується через вивчення фонетичних, лексичних, морфологічних та синтаксичних явищ латинської мови у зіставленні з відповідними явищами сучасних іноземних мов, які вивчаються студентами. Під час навчання в умовах кредитно-трансферної системи, коли зарахування курсу певної дисципліни можливе без рубіжного контролю – іспиту, особливого значення набувають ІНДЗ, що дає студенту можливість отримати додаткові, часто вирішальні бали для отримання високої оцінки за шкалою ECTS.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1439
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація навчального процесу...2013 м.Житомир.pdf77,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.