Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПобережник, Ольга Валентинівна-
dc.date.accessioned2013-11-13T18:14:18Z-
dc.date.available2013-11-13T18:14:18Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationУмань: АЛМІ, 2007 р. C. 280-281uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1439-
dc.description.abstractУ статті йдеться про науковий підхід щодо вирішення проблеми оцінювання в умовах кредитно-трансферної системи навчання що, на нашу думку, забезпечується через вивчення фонетичних, лексичних, морфологічних та синтаксичних явищ латинської мови у зіставленні з відповідними явищами сучасних іноземних мов, які вивчаються студентами. Під час навчання в умовах кредитно-трансферної системи, коли зарахування курсу певної дисципліни можливе без рубіжного контролю – іспиту, особливого значення набувають ІНДЗ, що дає студенту можливість отримати додаткові, часто вирішальні бали для отримання високої оцінки за шкалою ECTS.uk
dc.publisherзбірник: Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.uk
dc.subjectкредитно трансферна системаuk
dc.subjectлексика загального індоєвропейського походження-
dc.subjectлатинські запозичення-
dc.subjectлексична компетентність студентів-
dc.titleОрганізація навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація навчального процесу...2013 м.Житомир.pdf77,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.