Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/144
Назва: Проективно-тестові та психоаналітичні підходи до використання малюнку в діагностико-корекційному процесі
Автори: Гриньова, Наталія В'ячеславівна
Ключові слова: проекція
проективні методики
несвідоме
психодинамічний підхід
малюнок
Дата публікації: сер-2013
Видавництво: Стиль-Издат Типография
Бібліографічний опис: архетип, архетипна символіка, внутрішні суперечності, графічні методики, діагностико-корекційний процес, едіпальна залежність, комплекс тематичних малюнків, несвідоме, проективно-тестовий підхід, проекція, процесуальна діагностика, психодинамічний підхід, свідоме.
Серія/номер: УДК 159.98(043.3);
Опис: автореферат дисертації на здобуття ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності - 19.00.07 педагогічна та вікова психологія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/144
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат.pdf328,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.