Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, Неля Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-14T19:34:52Z-
dc.date.available2013-11-14T19:34:52Z-
dc.date.issued2013-04-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1484-
dc.description.abstractУ статті розкриваються основні аспекти, методи і результати експериментального формування та розвитку у дітей старшого дошкільного віку гуманних взаємин з навколишніми На основі результатів діагностичного обстеження та теоретичного аналізу було визначено три етапи формувально-розвивальної роботи. У статті розкрито два етапи: перцептивного накопичення елементарних знань та уявлень про гуманні стосунки між людьми; розвиток емоційно-чуттєвого досвіду та системи ціннісних орієнтирів дитини.uk
dc.publisherК. : КиМУuk
dc.subjectгуманні взаємини, формування, методи, моральні якостіuk
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід формування та розвитку гуманних стосунків старших дошкільниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psuhol_suprovit human_doshk.pdf251,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.