Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1484
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скрипник, Неля Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-14T19:34:52Z | - |
dc.date.available | 2013-11-14T19:34:52Z | - |
dc.date.issued | 2013-04 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1484 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються основні аспекти, методи і результати експериментального формування та розвитку у дітей старшого дошкільного віку гуманних взаємин з навколишніми На основі результатів діагностичного обстеження та теоретичного аналізу було визначено три етапи формувально-розвивальної роботи. У статті розкрито два етапи: перцептивного накопичення елементарних знань та уявлень про гуманні стосунки між людьми; розвиток емоційно-чуттєвого досвіду та системи ціннісних орієнтирів дитини. | uk |
dc.publisher | К. : КиМУ | uk |
dc.subject | гуманні взаємини, формування, методи, моральні якості | uk |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід формування та розвитку гуманних стосунків старших дошкільників | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
psuhol_suprovit human_doshk.pdf | 251,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.