Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-14T22:26:53Z-
dc.date.available2013-11-14T22:26:53Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1511-
dc.description.abstractУ сучасних умовах існує потреба цілеспрямованого, усвідомленого підходу до дослідження стратегії професійної підготовки майбутніх учителів на основі розробки інноваційного проекту її освітнього середовища у вищій школі. Педагогічне проектування дасть змогу забезпечити перехід наявного стану професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів на якісно новий рівень, оптимізувати його зміст, організацію і керування ним.uk
dc.publisherВидавничий відділ ЧНУ ім. Б. Хмельницькогоuk
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителівuk
dc.subjectдослідження освітнього середовищаuk
dc.titleПерспективи досліджень професійної підготовки майбутніх учителів початкових класівuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroshynska Olena, Perspektyvy doslidzhen profesiinoi pidhotovky.pdf121,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.