Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1517
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T08:42:56Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T08:42:56Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1517 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню функціонування системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Розкрито її структуру та специфіку освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр, доктор. Охарактеризовано змістовий аспект професійної підготовки майбутніх учителів у Канаді в умовах багаторівневої педагогічної освіти. Проаналізовано можливості канадського досвіду використання навчальних програм підготовки учителів для української вищої школи. | uk |
dc.publisher | ЧНУ імені Богдана Хмельницького | uk |
dc.subject | Канада | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.title | ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zmist_prof_pid_v_kanadi.pdf | 233,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.