Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1520
Назва: ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІ
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: фундаменталізація
освіта в Канаді
педагогічна освіта
Дата публікації: 2011
Видавництво: УДПУ імені Павла Тичини. - Умань : ПП Жовтий
Серія/номер: УДК;378.4(71):371.13–0.28.81
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню фундаменталізації вищої педагогічної освіти в Канаді. Проаналізовано сутність, структуру фундаментальної педагогічної освіти та виділено критерії ефективності фундаменталізації навчання на педагогічних факультетах канадських університетів. Розкрито вимоги до сучасного рівня загальнонаукової та професійної компетентності канадських педагогів як конкурентоспроможних фахівців у галузі освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1520
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fundam_ped_osv_kan.pdf300,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.