Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1520
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T09:14:00Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T09:14:00Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1520 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню фундаменталізації вищої педагогічної освіти в Канаді. Проаналізовано сутність, структуру фундаментальної педагогічної освіти та виділено критерії ефективності фундаменталізації навчання на педагогічних факультетах канадських університетів. Розкрито вимоги до сучасного рівня загальнонаукової та професійної компетентності канадських педагогів як конкурентоспроможних фахівців у галузі освіти. | uk |
dc.publisher | УДПУ імені Павла Тичини. - Умань : ПП Жовтий | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.4(71):371.13–0.28.81 | - |
dc.subject | фундаменталізація | uk |
dc.subject | освіта в Канаді | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.title | ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
fundam_ped_osv_kan.pdf | 300,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.