Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2013-11-15T09:14:00Z-
dc.date.available2013-11-15T09:14:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1520-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню фундаменталізації вищої педагогічної освіти в Канаді. Проаналізовано сутність, структуру фундаментальної педагогічної освіти та виділено критерії ефективності фундаменталізації навчання на педагогічних факультетах канадських університетів. Розкрито вимоги до сучасного рівня загальнонаукової та професійної компетентності канадських педагогів як конкурентоспроможних фахівців у галузі освіти.uk
dc.publisherУДПУ імені Павла Тичини. - Умань : ПП Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.4(71):371.13–0.28.81-
dc.subjectфундаменталізаціяuk
dc.subjectосвіта в Канадіuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.titleФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fundam_ped_osv_kan.pdf300,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.